Social Selling


Omschrijving:

Door digitalisering nemen klanten en prospects op een totaal nieuwe wijze hun aankoopbeslissingen. Het ontwikkelen en onderhouden van relaties is ook hierdoor sterk veranderd. Marketing en Sales zullen nog meer op elkaar moeten inspelen en intenser samenwerken van het eerste contact tot het versterken van de klantrelatie. Social (digital) selling het benutten van sociale media kanalen binnen het verkoopproces is daarbij onmisbaar. In dit boek wordt door middel van negen stappen duidelijk hoe social selling in de eigen organisatie succesvol toe te passen. Elke stap wordt toegelicht met praktische voorbeelden, eenvoudig toe te passen modellen en tips. De wekbladen zorgen ervoor dat je direct aan de slag kunt. Dit boek blijft actueel omdat het model dat beschreven is tijdloos is. Laura Nuhaan is partner bij the Andeta Group en woonde en werkte 10 jaar lang in Silcon Valley in diverse leiderschapsposities binnen marketing en sales. De laatste 4 jaar was zij werkzaam bij Microsoft. Laura is gedreven door marketing- en salesinnovatie, high tech en succesvol ondernemen.

    EAN Code:
  • 9789464434576



Webwinkel: BookSpot
 
Prijs: € 16.32
 

©2022 Grote keuze op Abonnementengids.nl | Privacy statement